השוואה בין נערות ליווי לבין מועדון ספא

מספר מילים במאמר: 333 מילים
שירותי מין

השוואה בין נערות ליווי לבין מועדון ספא

שירותי מין - השוואה בין נערות ליווי לבין מועדון ספא

מחיר – כולנו רוצים לחסוך במחיר וחשוב לבדוק את המחירים. האם מכוני הספא מוכרים לכם יותר ”יוקרה“ ואתם משלמים ביוקר על תחושת היוקרה והפאר של הספא. מחירי הטיפולים במכוני הספא הם מוגזמים ומנופחים לכל הדעות. עלות של 20 דקות טיפול (שלא מספיק לכלום) היא כמו עלות של שתי נערות ליווי אשר מפנקות גבר בעיסוי עמוק למשך שעה. כך שבסוגיית המחיר, נערות ליווי מציעות אלטרנטיבה טובה יותר.

איכות העיסוי – מבחינת איכות העיסוי ניתן למצוא גם אל נערות ליווי וגם במועדוני הספא מעסות בעלות ניסיון ונראה שבקטגוריה הזו הם משתווים. אבל שימו לב, על מנת לתת עיסוי ישנו מגע פיזי רב בין המעסה לבין הגבר. זה דבר טבעי וזה חלק מהטיפול ולמעשה עיסוי אמתי נעשה בערום. מעסות רבות במועדוני הספא אינן מרגישות בנוח לפעמים כאשר יש לעסות אזורים אינטימיים. נערות ליווי לעומת זאת הן יותר משוחררות ועבורן מדובר בדבר טבעי.

מיקום – אם אתם רוצים לקבל עיסוי במועדון ספא עליכם קודם כל להגיע אל מועדוני הספא. הם בדרך כלל ממוקמים במקומות מרכזיים כמו מרכזים מסחריים יוקרתיים ובתי מלון. זה לא בדיוק השירות שמוצאים מתחת לבית ואתם עלולים לבזבז זמו וכסף על התניידות, חנייה וכו.

שעות השירות – מועדוני ספא פועלים במהלך יום העבודה הרגיל ובדרך כלל סגורים בסופי השבוע, אלא אם כן מדובר במקום יוקרתי בבית מלון. אבל שירות 24 שעות ביממה לא קיים בשום מועדון ספא. כך שאם אתם גמורים ושחוקים אחרי שבוע עבודה מטורף, והגעתם הביתה ב 12 בלילה. ככל הנראה רק נערות ליווי יכולות להעניק לכם שירות בשעות אלו.

כימיה אישית – התחושה האישית שלכם במהלך הטיפול היא חשובה מאוד. מועדוני הספא יודעים להשקיע באווירה אבל רבים מדווחים כי הם מרגישים כאילו ביקרו אצל רופא, ואילו נערות ליווי מעניקות להם חוויה חברית בגובה העיניים, דבר אשר יותר מדבר אל הגברים הישראלים שלא אוהבים פלצנות.

סוגי עיסויים – קיימים סוגים שונים של עיסויים, כמו למשל עיסוי תאילנדי, עיסוי רקמות, עיסוי שוודי, עיסוי ארוטי. במועדוני הספא ואצל נערות ליווי תוכלו למצוא את אותו מגוון עיסווים מפנקים. ההבדל הוא שאצל נערות ליווי לכל אחת יש את שיטת העבודה שלה, ואילו במועדון אתם יכולים לבחור במקום את שיטת הטיפול.

בלוג סקס – להתלבש, לאכול, לאהוב - מאמרים נוספים

שירותי מין

הפיצה הטובה ביותר בפילדלפיה שירותי מין - הפיצה הטובה ביותר בפילדלפיה

פיצה, מנה אהובה שכבשה את ליבם וקיבתם של אנשים בכל רחבי העולם. ממקורותיה הצנועים בנאפולי, איטליה, פיצה התפתחה לאוכל מגוון וטעים עם אינספור וריאציות וסגנונות. וכשמדובר בפיצה, עיר אחת שאי אפשר להתעלם ממנה היא פילדלפיה. ידועה בהיסטוריה העשירה שלה, התרבות התוססת וסצנת האוכל האיקונית, בפילדלפיה…

שירותי מין

3 עצות סגנון חיוניות שכל גבר צריך לעקוב אחריהן" שירותי מין - 3 עצות סגנון חיוניות שכל גבר צריך לעקוב אחריהן"

כמו שאומרים, "בגדים עושים את הגבר". בחברה של היום, המראה הוא חשוב כמו תמיד, וזה חיוני עבור כל גבר להקרין ביטחון וסטייל דרך הבגדים שלו. עם זאת, ניווט בעולם אופנת הגברים יכול להיות מכריע, עם מגמות משתנות ללא הרף ואינספור אפשרויות. אבל אל דאגה, יש…

שירותי מין

לחקור את האמנות הארוטית של אדואר-אנרי אבריל: אמן של איורים חושניים שירותי מין - לחקור את האמנות הארוטית של אדואר-אנרי אבריל: אמן של איורים חושניים

עולם האמנות מלא בשלל סגנונות ונושאים, אך אמן אחד שהותיר רושם עז ביצירותיו הנועזות והחושניות הוא אדואר-אנרי אבריל. אבריל נולד בשנת 1849 באלג'יר, והיה מאייר וחרט פורה שנודע לשמצה באיוריו הארוטיים, שהיו מבוקשים מאוד על ידי אספנים ומבקרים כאחד. בואו נסתכל מקרוב על החיים והאמנות…