הכירו את הג‘ינסנג

מספר מילים במאמר: 307 מילים
שירותי מין

הכירו את הג‘ינסנג

שירותי מין - הכירו את הג‘ינסנג

גברים רבים סובלים מהבעיה הזו שהם לא אוהבים לדבר עלייה והיא גורמת למבוכה רבה. לפעמים החבר למטה לא ממש עומד לצידנו כאשר אנו רוצים שיעמוד בדום מתוח. לפעמים הוא לא מתעורר, לפעמים הוא חצי ישנוני ועושה לנו כל מיני בעיות. וכאשר הדבר מתרחש זה פוגע באיכות חיי המין שלנו. למשל גבר הרוצה לבלות הלילה בדירות דיסקרטיות בתל אביב, זקוק לזיקפה חזקה על מנת לנצל את הערב עד תום.

אז מה אפשר לעשות? ישנם טיפולים שונים, ובמסגרתם גם צריך לבדוק מה הסיבה שגורמת לבעיה. אך לפני שרצים לרופאים ומנסים טיפולים תרופתיים, אולי כדאי לתת סיכוי לטיפולים הטבעיים.

אחד הטיפולים הטבעיים המוכרים ביותר הוא צמח הג‘ינסנג. תשאלו כל גבר בקוריאה ורק השם ג‘ינסנג יעלה על פניו חיוך של שביעות רצון. אך למרות שהקוריאנים אינם מטילים ספק, העולם המערבי קצת יותר ספקן.

ג‘ינסנג לטיפול באימפוטנציה

בשוק ישנם תוספי תזונה שונים המבוססים על צמח הג‘ינסנג הקוריאני והיצרנים טוענים כי הוא מסייע להתמודד עם בעיות של אין אונות. הרפואה המסורתית הרבתה להשתמש בג‘ינסנג למטרות אלו, אך תמיד עולה השאלה האם הדבר הוכח מדעית.

למרות שאין על כך תשובה חד משמעית, אכן ישנן עדויות מדעיות לגבי תכונותיו של הצמח, ואלו גם יכולות לקשור אותו אל הטיפול בבעיות אין אונות. המדעים הוכיחו את השפעותיו על הלב וכלי הדם, ובעיות לב וכלי דם גורמות גם לבעיות אימפוטנציה. כך שלמרות שלא הוכח קשר ישיר בין הג‘ינסנג לבין טיפול באימפוטנציה, הוא עדיין יעיל.

יתר על כן נראה שהוא מעניק אנרגיה ובעל השפעה הורמונלית, מה שיכול לגרום להגברת החשק המיני. במקרים רבים בעיות האימפוטנציה הן אינן בעיות פיזיולוגיות אלא בעיות הקשורות לחוסר חשק.

ואם זה לא מספיק לכם, מחקרים אחרים אף מראים כי הג‘ינסנג משפר את ספירת הזרע ואיכותו.

אם יש לכם ספק אתם תמיד יכולים לנסות ולראות אם זה עובד. מדובר בטיפול טבעי ובדרך כלל אין בו סכנות, אך בהחלט יכולות להיות לו תופעות לוואי מסוימות. למשל הוא גורם להגברת האנרגיה ולכן הוא יכול לפגוע בשינה שלכם. כמו כן הוא אינו מומלץ לחולי סכרת.

בלוג סקס – להתלבש, לאכול, לאהוב - מאמרים נוספים

שירותי מין

הפיצה הטובה ביותר בפילדלפיה שירותי מין - הפיצה הטובה ביותר בפילדלפיה

פיצה, מנה אהובה שכבשה את ליבם וקיבתם של אנשים בכל רחבי העולם. ממקורותיה הצנועים בנאפולי, איטליה, פיצה התפתחה לאוכל מגוון וטעים עם אינספור וריאציות וסגנונות. וכשמדובר בפיצה, עיר אחת שאי אפשר להתעלם ממנה היא פילדלפיה. ידועה בהיסטוריה העשירה שלה, התרבות התוססת וסצנת האוכל האיקונית, בפילדלפיה…

שירותי מין

3 עצות סגנון חיוניות שכל גבר צריך לעקוב אחריהן" שירותי מין - 3 עצות סגנון חיוניות שכל גבר צריך לעקוב אחריהן"

כמו שאומרים, "בגדים עושים את הגבר". בחברה של היום, המראה הוא חשוב כמו תמיד, וזה חיוני עבור כל גבר להקרין ביטחון וסטייל דרך הבגדים שלו. עם זאת, ניווט בעולם אופנת הגברים יכול להיות מכריע, עם מגמות משתנות ללא הרף ואינספור אפשרויות. אבל אל דאגה, יש…

שירותי מין

לחקור את האמנות הארוטית של אדואר-אנרי אבריל: אמן של איורים חושניים שירותי מין - לחקור את האמנות הארוטית של אדואר-אנרי אבריל: אמן של איורים חושניים

עולם האמנות מלא בשלל סגנונות ונושאים, אך אמן אחד שהותיר רושם עז ביצירותיו הנועזות והחושניות הוא אדואר-אנרי אבריל. אבריל נולד בשנת 1849 באלג'יר, והיה מאייר וחרט פורה שנודע לשמצה באיוריו הארוטיים, שהיו מבוקשים מאוד על ידי אספנים ומבקרים כאחד. בואו נסתכל מקרוב על החיים והאמנות…