ביצים כחולות זו לא המצאה של בנים בגיל הנעורים

מספר מילים במאמר: 308 מילים
שירותי מין

ביצים כחולות זו לא המצאה של בנים בגיל הנעורים

שירותי מין - ביצים כחולות זו לא המצאה של בנים בגיל הנעורים

זכורה לי שיחה בחטיבת הביניים לפני הרבה שנים, עם אחת הנערות. היא סיפרה על ידיד שאמר לה ש ”אם לבנים יש חברה והם לא מזיינים, אחרי שבועיים יש להם בעיות בביצים וצריך לקחת אותם לבית חולים“. הנערה צחקה על טיפשותם של הבנים, והשטויות שהם ממציאים בשביל שהחברה שלהם תיתן להם.

אמנם הסיכוי שמישהו יצטרך בית חולים בגלל זה הוא די קטן, אבל אל תזלזלו, הדבר אינו מופרך. אנו מדברים על הבעיה הידועה בתור ביצים כחולות; תופעה השכיחה מאוד בגיל הנעורים.

ביצים כחולות הם בעצם הכינוי לכאב הביצים. הוא נגרם בגלל מצב של גירוי מתמשך שלא נגמר בפורקן. לכן התיאור של בנים שלא מקבלים מהחברה שלהם שבועיים ובסוף צריכים רופא, הוא לא מדע בדיוני. כאשר יש לבחור צעיר חברה זה טבעי שהוא כל היום יהיה חרמן, אבל מצד שני בואו לא נגזים, הוא גם מביא ביד חמש פעמים ביום. כך שזה לא בדיוק שהזין שלו עומד במשך שבועיים רצופות. אבל שלא יהיה ספק, גירוי ממושך ללא פורקן הוא דבר בעייתי, הוא אפילו עשוי לגרום לבצקות.

העוררות המינית גורמת לזרימת דם אל אזור הפין, האשכים והערמונית, וזרימת הדם החוצה מאזורים אלו מואטת, דבר הגורם בעיות לאורך זמן. אך שוב, הסיכוי שאדם יגיע לבית חולים או בערך אחד למיליון. ישנו טיפול פשוט, והוא גם די נעים. פשוט צריך להימנע ממצב של עוררות מינית במשך זמן רב. יש ליזום את הפורקן, אם לא באמצעות יחסי מין אז באמצעות אוננות. וכן, בני הנוער צריכים לספר זאת לבנות, הן צריכות להיות מודעות ולא לחשוב שזו המצאה.

התופעה הזו קיימת בכל הגילים, אך ניתן להבין מדוע היא שכיחה יותר בגיל הנעורים. בגיל זה הנערים עוברים הצפה הורמונלית והם כל היום חרמנים. הם יכולים לחוות שעות של זקפה בבית הספר, ואחר ברור שיכאבו להם הביצים.
גם בתור מבוגרים אתם עלולים לחוות זאת. למשל אם קבעתם עוד שש שעות פגישה בדירות דיסקרטיות בחיפ , יתכן שכבר מעכשיו יעמוד לכם במשך שש שעות… אז חברה להירגע קצת… שלא יהיו ביצים כחולות.

בלוג סקס – להתלבש, לאכול, לאהוב - מאמרים נוספים

שירותי מין

הפיצה הטובה ביותר בפילדלפיה שירותי מין - הפיצה הטובה ביותר בפילדלפיה

פיצה, מנה אהובה שכבשה את ליבם וקיבתם של אנשים בכל רחבי העולם. ממקורותיה הצנועים בנאפולי, איטליה, פיצה התפתחה לאוכל מגוון וטעים עם אינספור וריאציות וסגנונות. וכשמדובר בפיצה, עיר אחת שאי אפשר להתעלם ממנה היא פילדלפיה. ידועה בהיסטוריה העשירה שלה, התרבות התוססת וסצנת האוכל האיקונית, בפילדלפיה…

שירותי מין

3 עצות סגנון חיוניות שכל גבר צריך לעקוב אחריהן" שירותי מין - 3 עצות סגנון חיוניות שכל גבר צריך לעקוב אחריהן"

כמו שאומרים, "בגדים עושים את הגבר". בחברה של היום, המראה הוא חשוב כמו תמיד, וזה חיוני עבור כל גבר להקרין ביטחון וסטייל דרך הבגדים שלו. עם זאת, ניווט בעולם אופנת הגברים יכול להיות מכריע, עם מגמות משתנות ללא הרף ואינספור אפשרויות. אבל אל דאגה, יש…

שירותי מין

לחקור את האמנות הארוטית של אדואר-אנרי אבריל: אמן של איורים חושניים שירותי מין - לחקור את האמנות הארוטית של אדואר-אנרי אבריל: אמן של איורים חושניים

עולם האמנות מלא בשלל סגנונות ונושאים, אך אמן אחד שהותיר רושם עז ביצירותיו הנועזות והחושניות הוא אדואר-אנרי אבריל. אבריל נולד בשנת 1849 באלג'יר, והיה מאייר וחרט פורה שנודע לשמצה באיוריו הארוטיים, שהיו מבוקשים מאוד על ידי אספנים ומבקרים כאחד. בואו נסתכל מקרוב על החיים והאמנות…