עשר תנוחות המין המובילות: מדריך מקיף

מספר מילים במאמר: 534 מילים
המלצות סקס

עשר תנוחות המין המובילות: מדריך מקיף

המלצות סקס - עשר תנוחות המין המובילות: מדריך מקיף

כשמדובר בניסויים מיניים, זוגות יכולים לעתים קרובות להרגיש כאילו הם עשו הכל, ראו הכל, וניסו הכל. ובעוד שחלקם עשויים לחשוב שהם חקרו כל דבר אפשרי, עולם המין הוא באמת אינסופי עם אפשרויות אינסופיות. כדי לעזור להרחיב את ההתרגשות ולפתוח דלת לווריאציות הרבות של הנאה אינטימית, מדריך זה מפרק את עשר תנוחות המין המובילות מהמורכבות והטכניות לפשוטות והמסורתיות.

התנוחה המיסיונרית היא תנוחת המין הקלאסית. זה כרוך בגבר למעלה עם האישה בדרך כלל שוכב שטוח על הגב מתחתיו. תנוחה איקונית זו מספקת גירוי הדגדגן, מציעה כמויות מוגברות של הנאה לבן הזוג הנשי, ונחשבת היטב לאחת מתנוחות המין הסטנדרטיות.

סגנון כלבלב נתפס באופן מסורתי כתנוחה דמוית חייה, כאשר הגבר על ברכיו והאישה על ידיה וברכיה או על אצבעות רגליה פונות לכיוון המיטה או הרצפה. זוהי תנוחה אידיאלית לגברים מכיוון שהיא מאפשרת חדירה עמוקה יותר, ולנשים מכיוון שהיא יכולה להקל על גירוי נהדר של נקודת הג'י.

24funmodels.com
תנוחת ה"כפיות" דומה לתנוחת הכלבלב אך במקום שהגבר על ברכיו, הוא נכנס לאישה מאחור בזמן ששניהם שוכבים על הצד בתנוחת כפיות. תנוחה זו נהדרת לעשיית אהבה איטית וחושנית, ולאותם זוגות שרוצים לקחת את הזמן שלהם ולהתעכב עוד קצת.

עמדת האישה הבכירה הפכה פופולרית יותר ויותר בעשור האחרון בערך. ידוע גם בשם קאוגירל או קאוגירל הפוכה, עמדה זו יש את האישה על גבי, מול הגבר או הרחק מן הגבר. התנוחה משתנה עם האישה, תלוי אם היא פונה פנימה או החוצה. תנוחה זו נהדרת לגירוי הדגדגן, מה שהופך אותה לאידיאלית עבור בן הזוג הנשי.

הקאוגירל ההפוכה היא ההפך מתנוחת הבוקרים הסטנדרטית. כאן, הגבר שוכב על גבו בעוד האישה מצמידה אותו לאחור, עם הפנים הרחק ממנו. טוויסט ייחודי זה מאפשר לאישה שליטה מלאה על עומק ומהירות החדירה, ומאפשר לה ממש לזוז ולטחון את ירכיה בצורה מעוררת.

תנוחת המספריים ידועה גם בשם תנוחת "69" מסיבות מובנות. תנוחה זו מציגה הן את הגבר והן את האישה פונים לאותו כיוון, כאשר הגבר שוכב על גבו או נשען על קיר או כרית. האישה שוכבת עליו כשעצמות הירך שלה מכורבלות סביבו, בעוד שני בני הזוג מענגים זה את זה במין אוראלי.

תנוחת ה"עמידה" כוללת את האישה עומדת זקופה ומשעינה את גבה על קיר. הגבר פונה אליה וחודר אליה כשרגליו על הקרקע לתמיכה. זוהי התאמה מושלמת לזוג הרפתקני יותר שמחפש לנסות משהו חדש ומרגש. בנוסף, תנוחה זו של Imagine נותנת מבט נהדר על הגוף של בת זוגו!

התנוחה המיסיונרית ההפוכה, הידועה גם בשם "קאוגירל יושבת" פופולרית בזכות הרבגוניות שלה. האישה יושבת על הגבר, פונה ממנו כשרגליה נטועות משני צדדיו. כשהיא בשליטה, היא יכולה לטלטל את גופה, לטחון את ירכיה ולנוע, מה שיכול להביא זוויות חדשות של הנאה.

תנוחת המין האוראלי הקלאסית היא הנפוצה ביותר, כאשר האישה נמצאת בתנוחת שכיבה בעוד הגבר כורע בין רגליה. תנוחה זו מאפשרת לגבר שליטה מלאה על עומק ומהירות דחפיו והיא ידועה מאוד בהפקת גירוי אוראלי נהדר לאישה.

תנוחת ה"מריצה" היא התרוממות הרוח המיסיונרית הקלאסית. מדובר בגבר השוכב על גבו כשהאישה למעלה, אך רגליה מעט מורמות וכפופות בברך, והגבר תומך ברגליה כאילו הייתה מריצה. מיקום זה מגדיל את הסיכויים להשגת חדירה עמוקה יותר ומספק זווית מעולה לגירוי נקודת הג'י.

כל תנוחות המין המוזכרות כאן הן רק חלק מהאפשרויות הזמינות כשמדובר בחקר עולם המיניות. סקס יכול לנוע בין וניל לפראי וקינקי, אבל הדבר העיקרי שצריך לזכור הוא שיש משהו שם בחוץ לכולם, כל מה שצריך זה ראש פתוח ונכונות לחקור. אז קדימה, קחו את היד של בן הזוג שלכם וצללו לתחום של אוי ואהה ותיהנו!

בלוג סקס – להתלבש, לאכול, לאהוב - מאמרים נוספים

המלצות סקס

הפופולריות הגוברת והתפיסות המוטעות סביב סווינגרס המלצות סקס - הפופולריות הגוברת והתפיסות המוטעות סביב סווינגרס

המלצה-www.callgirls.co.il במהלך השנים, נושא הסווינגרס זכה להתעניינות ותככים בתקשורת המיינסטרים ובחברה. מתוכניות טלוויזיה וסרטים ועד ספרים ובלוגים מקוונים, הרעיון של סווינגרים עורר את סקרנותם של רבים. עם זאת, עם סקרנות זו מגיעה רמה גבוהה של אי הבנות וסטריאוטיפים שליליים סביב אורח החיים. במאמר זה נחשוף…

המלצות סקס

העולם המקצועי והפרטי של נערות ליווי המלצות סקס - העולם המקצועי והפרטי של נערות ליווי

בחברה המהירה והמודרנית של ימינו, הרעיון של נערות ליווי כבר אינו נושא טאבו. זה הפך למקצוע מוכר ומקובל, כאשר אנשים רבים בוחרים להיכנס לתחום זה מסיבות שונות. עם זאת, יש עדיין הרבה תפיסות מוטעות וסטריאוטיפים סביב נערות ליווי, אשר לעתים קרובות מאפיל על הצד הלגיטימי…

המלצות סקס

עולם תנוחות המין הוא עצום ומתפתח ללא הרף. מהמיסיונר המנוסה והאמיתי ועד למריצה העומדת ההרפתקנית יותר, יש אינסוף אפשרויות לחקור ולהעצים את ההנאה המינית. למרות מגוון האפשרויות האינסופי, זוגות רבים נוטים לדבוק במה שהם יודעים, מה שמוביל לשגרה מינית שיכולה לקפוא על שמריה. בפוסט זה, נצלול לעולם תנוחות המין, נחקור את היתרונות והווריאציות שיעזרו לתבל את חיי המין שלך ולהביא יותר הנאה וריגוש לחדר השינה. המלצות סקס - עולם תנוחות המין הוא עצום ומתפתח ללא הרף. מהמיסיונר המנוסה והאמיתי ועד למריצה העומדת ההרפתקנית יותר, יש אינסוף אפשרויות לחקור ולהעצים את ההנאה המינית. למרות מגוון האפשרויות האינסופי, זוגות רבים נוטים לדבוק במה שהם יודעים, מה שמוביל לשגרה מינית שיכולה לקפוא על שמריה. בפוסט זה, נצלול לעולם תנוחות המין, נחקור את היתרונות והווריאציות שיעזרו לתבל את חיי המין שלך ולהביא יותר הנאה וריגוש לחדר השינה.

בראש ובראשונה, חשוב להבין את המטרה של תנוחות מין. למרות שהם עשויים להיראות כמו רק אמצעי למטרה, הם למעשה משרתים מטרה הרבה יותר גדולה. תנוחות מין לא רק מספקות גיוון וחידוש, אלא הן גם מאפשרות אינטימיות עמוקה יותר וחיבור בין בני זוג. על ידי החלפת…