"לחקור את העולם הידוע לשמצה של Bordello"

מספר מילים במאמר: 330 מילים
המלצות סקס

"לחקור את העולם הידוע לשמצה של Bordello"

המלצות סקס - "לחקור את העולם הידוע לשמצה של Bordello"

פעם, כאשר אדונים בעלי אמצעים רצו ליהנות מחברתה של אישה בעלת מוניטין רע, הם לא העזו להיכנס לסמטאות החשוכות של העיר. במקום זאת, הם עשו את דרכם לעולם הידוע לשמצה של הדירה הדיסקרטית. דירה דיסקרטית היה מקום שבו ניתן היה למצוא גם את התענוגות האסורים של הבשר וגם שירותים אחרים שהותאמו במיוחד. היא שירתה את העשירים והעדינים, ולא סתם אף אחד התקבל.

הדירות הדיסקרטיות הפכו פופולריים לראשונה באירופה בתקופת הרנסאנס, ובאמצע המאה ה-19 הם התפשטו ברחבי ארצות הברית והפכו לעמוד התווך בערים הגדולות. עם כניסתם, גברים יתקבלו בברכה על ידי גברת או אם בית שתקצה להם חדר מסוים על פי העדפותיהם. חדרים אלה עוצבו במיטות גדולות ומפוארות, ספות דחוסות יתר על המידה ורהיטים משובחים, שנועדו כולם לפתות את האורחים.

היו גם כמה סימני היכר של דירה דיסקרטית שהבדילו אותו מדירה דיסקרטית מסורתי. בעוד דירה דיסקרטית שירת את הפחות עשירים ובדרך כלל הציע סקס למכירה, הדירה הדיסקרטית נועד לספק חוויה יוקרתית יותר ללקוחותיו. הגברת הייתה נוקטת בגישה מעשית לניהול הדירה הדיסקרטית ומוודאת שקהל הלקוחות מתקבל בברכה ומבדר. היו לה גם כללים נוקשים לגבי מי רשאי להיכנס, ואלה הורחבו גם לנשים. רק הזונות היפות והמעודנות ביותר הורשו להיכנס, וציפו מהן לשמור על סטנדרטים קפדניים של תפאורה ונימוסים.

בתקופה הוויקטוריאנית הוצעו ללקוחות מגוון שירותים כגון עיסוי, אמבטיות מבושמות וסידורים מיוחדים אחרים. מוזיקה, שיחה, אוכל טוב ושתייה היו כולם בהישג יד, ומי שביקר בדירה דיסקרטית יכול היה לצפות להתבדר ולהתפנק. חלק מהדירות דיסקרטיות אפילו הציעו מופעי סלון הכוללים מופעי בורלסק ווודוויל.

דירות דיסקרטיות היא אחת מצורות הזנות העתיקות ביותר, ובמשך מאות שנים היא סיפקה מקלט בטוח לגברים ונשים המעוניינים להתפרנס ממין. בעוד שהמוניטין שלהן אולי היה ראוי בהחלט, הדירות הדיסקרטיות שמרו גם על מעמד חברתי מוצק למדי, וסיפקו תעסוקה לנשים רבות בתקופות שבהן אפשרויות מקצועיות אחרות היו מוגבלות.

כיום, בורדו נחשבים במידה רבה לנחלת העבר. בעוד המוניטין שלהם עדיין נשאר בסיפורים ובפולקלור, הם האפילו במידה רבה על ידי דירות דיסקרטיות וזנות ברמת הרחוב. אף על פי כן, מורשתם העגומה נותרה על כנה, ומי שמתעניין בצד הלא מוסרי של ההיסטוריה עדיין יכול למצוא סיפורי דירות דיסקרטיות https://www.kaholavan.co.il/ לחקור.

בלוג סקס – להתלבש, לאכול, לאהוב - מאמרים נוספים

המלצות סקס

הפופולריות הגוברת והתפיסות המוטעות סביב סווינגרס המלצות סקס - הפופולריות הגוברת והתפיסות המוטעות סביב סווינגרס

המלצה-www.callgirls.co.il במהלך השנים, נושא הסווינגרס זכה להתעניינות ותככים בתקשורת המיינסטרים ובחברה. מתוכניות טלוויזיה וסרטים ועד ספרים ובלוגים מקוונים, הרעיון של סווינגרים עורר את סקרנותם של רבים. עם זאת, עם סקרנות זו מגיעה רמה גבוהה של אי הבנות וסטריאוטיפים שליליים סביב אורח החיים. במאמר זה נחשוף…

המלצות סקס

העולם המקצועי והפרטי של נערות ליווי המלצות סקס - העולם המקצועי והפרטי של נערות ליווי

בחברה המהירה והמודרנית של ימינו, הרעיון של נערות ליווי כבר אינו נושא טאבו. זה הפך למקצוע מוכר ומקובל, כאשר אנשים רבים בוחרים להיכנס לתחום זה מסיבות שונות. עם זאת, יש עדיין הרבה תפיסות מוטעות וסטריאוטיפים סביב נערות ליווי, אשר לעתים קרובות מאפיל על הצד הלגיטימי…

המלצות סקס

עולם תנוחות המין הוא עצום ומתפתח ללא הרף. מהמיסיונר המנוסה והאמיתי ועד למריצה העומדת ההרפתקנית יותר, יש אינסוף אפשרויות לחקור ולהעצים את ההנאה המינית. למרות מגוון האפשרויות האינסופי, זוגות רבים נוטים לדבוק במה שהם יודעים, מה שמוביל לשגרה מינית שיכולה לקפוא על שמריה. בפוסט זה, נצלול לעולם תנוחות המין, נחקור את היתרונות והווריאציות שיעזרו לתבל את חיי המין שלך ולהביא יותר הנאה וריגוש לחדר השינה. המלצות סקס - עולם תנוחות המין הוא עצום ומתפתח ללא הרף. מהמיסיונר המנוסה והאמיתי ועד למריצה העומדת ההרפתקנית יותר, יש אינסוף אפשרויות לחקור ולהעצים את ההנאה המינית. למרות מגוון האפשרויות האינסופי, זוגות רבים נוטים לדבוק במה שהם יודעים, מה שמוביל לשגרה מינית שיכולה לקפוא על שמריה. בפוסט זה, נצלול לעולם תנוחות המין, נחקור את היתרונות והווריאציות שיעזרו לתבל את חיי המין שלך ולהביא יותר הנאה וריגוש לחדר השינה.

בראש ובראשונה, חשוב להבין את המטרה של תנוחות מין. למרות שהם עשויים להיראות כמו רק אמצעי למטרה, הם למעשה משרתים מטרה הרבה יותר גדולה. תנוחות מין לא רק מספקות גיוון וחידוש, אלא הן גם מאפשרות אינטימיות עמוקה יותר וחיבור בין בני זוג. על ידי החלפת…