ההיסטוריה של מצרים

מספר מילים במאמר: 354 מילים
שירותי מין

ההיסטוריה של מצרים

שירותי מין - ההיסטוריה של מצרים

ההיסטוריה של מצרים היא אחת ההיסטוריות העתיקות והמרתקות בעולם. זוהי מדינה עם תרבות עשירה ותוססת המשתרעת אלפי שנים. תרבותה ואנשיה הם מהעתיקים בעולם והמונומנטים, הקברים והמקדשים העתיקים שלה הם חלק מהדוגמאות המרשימות ביותר לאמנות אנושית.

מצרים יכולה להתחקות אחר האנתרופולוגיה שלה עד לתקופה הפליאוליתית העליונה, עם העדות המוכרת הראשונה לחברות מורכבות באזור המתוארכת לסביבות 10,000 לפני הספירה. בשנת 3500 לפנה"ס הייתה ממלכה מאוחדת תחת הפרעונים הראשונים ומצרים גדלה והפכה לאחת האימפריות הגדולות בעולם העתיק. המצרים היו הראשונים שעבדו עם ברונזה עבור כלים וכלי נשק והם גם נזקפים לזכותם כממציאים וממציאים בתחומים רבים אחרים, כגון אמנות הכתיבה, מתמטיקה, אסטרונומיה, רפואה והנדסה.

התקופה המתועדת הראשונה של מצרים הייתה ידועה בשם הממלכה הישנה. תקופה זו החלה בסביבות שנת 2800 לפנה"ס עם שלטון הפרעונים, שתחתיו נבנו מונומנטים כמו הפירמידות הגדולות של גיזה. בתקופה זו, האמנות והאדריכלות המצרית היו בשיאה, עם דוגמאות כמו הספינקס שנבנה בתקופה זו.

בתקופת הממלכה התיכונה הפכה מצרים לכוח רב עוצמה בעולם, והפיצה את השפעתה ברחבי הים התיכון ומעבר לו. תקופה זו, שנמשכה בין השנים 2080 ל-1640 לפנה"ס לערך, ראתה כמה מהמונומנטים המרשימים ביותר במצרים, כולל עמק המלכים שבו נקברו כמה פרעונים.

תקופת הממלכה החדשה החלה בסביבות שנת 1550 לפנה"ס וידעה מלחמות וכיבושים רבים, כולל קרב מגידו המפורסם בו מצרים טוענת לניצחון על כוחות האימפריה החיתית. בתקופת שלטונם של פרעונים כמו אחנאתן ותות ענח' אמון חוותה מצרים תקופה של חדשנות אמנותית ודתית, והאיקונוגרפיה הדתית הגיעה לשיאה.

בתקופה המאוחרת נפלה מצרים תחילה בידי הפרסים ולאחר מכן בידי היוונים, שהקימו את העיר אלכסנדריה כמרכז לימוד ותרבות. לאחר מכן הכיבוש הרומי בשנת 30 לפנה"ס ובסופו של דבר מצרים הפכה לפרובינקיה של האימפריה הרומית.

מצרים סבלה מתקופה ארוכה של דעיכה בראשית ימי הביניים, אך התעוררות מחודשת של תרבות ולמידה התרחשה בתקופה הפאטימית, כאשר השלטון המוסלמי הוקם מחדש. בתקופה זו נוסדו כמה מהערים המודרניות קהיר ואלכסנדריה.

ההיסטוריה המודרנית של מצרים היא היסטוריה סוערת עם למעלה ממאה שנות כיבוש בריטי, מהפכה ועליית הלאומיות הפאן-ערבית. כיום, מצרים ממשיכה להתקדם כאומה מובילה במזרח התיכון, ונותרה מרכז חשוב של תרבות והיסטוריה. טיול במצרים יכול להיות מאוד מעניין, אבל המדינה בעלת אופי שמרני. ולכן, אם אתם מסוג האנשים שרגילים לבילוי עם נערות ליווי בקריות וזיונים, אולי זה לא בשבילכם.

בלוג סקס – להתלבש, לאכול, לאהוב - מאמרים נוספים

שירותי מין

הפיצה הטובה ביותר בפילדלפיה שירותי מין - הפיצה הטובה ביותר בפילדלפיה

פיצה, מנה אהובה שכבשה את ליבם וקיבתם של אנשים בכל רחבי העולם. ממקורותיה הצנועים בנאפולי, איטליה, פיצה התפתחה לאוכל מגוון וטעים עם אינספור וריאציות וסגנונות. וכשמדובר בפיצה, עיר אחת שאי אפשר להתעלם ממנה היא פילדלפיה. ידועה בהיסטוריה העשירה שלה, התרבות התוססת וסצנת האוכל האיקונית, בפילדלפיה…

שירותי מין

3 עצות סגנון חיוניות שכל גבר צריך לעקוב אחריהן" שירותי מין - 3 עצות סגנון חיוניות שכל גבר צריך לעקוב אחריהן"

כמו שאומרים, "בגדים עושים את הגבר". בחברה של היום, המראה הוא חשוב כמו תמיד, וזה חיוני עבור כל גבר להקרין ביטחון וסטייל דרך הבגדים שלו. עם זאת, ניווט בעולם אופנת הגברים יכול להיות מכריע, עם מגמות משתנות ללא הרף ואינספור אפשרויות. אבל אל דאגה, יש…

שירותי מין

לחקור את האמנות הארוטית של אדואר-אנרי אבריל: אמן של איורים חושניים שירותי מין - לחקור את האמנות הארוטית של אדואר-אנרי אבריל: אמן של איורים חושניים

עולם האמנות מלא בשלל סגנונות ונושאים, אך אמן אחד שהותיר רושם עז ביצירותיו הנועזות והחושניות הוא אדואר-אנרי אבריל. אבריל נולד בשנת 1849 באלג'יר, והיה מאייר וחרט פורה שנודע לשמצה באיוריו הארוטיים, שהיו מבוקשים מאוד על ידי אספנים ומבקרים כאחד. בואו נסתכל מקרוב על החיים והאמנות…