אוננות: אחת הדרכים הטבעיות והמהנות ביותר לחקור את המיניות שלך

מספר מילים במאמר: 293 מילים
שירותי מין

אוננות: אחת הדרכים הטבעיות והמהנות ביותר לחקור את המיניות שלך

שירותי מין - אוננות: אחת הדרכים הטבעיות והמהנות ביותר לחקור את המיניות שלך

אוננות היא אחת הדרכים הטבעיות והמהנות ביותר לחקור ולאמץ את המיניות שלך. עם זאת, למרות יתרונותיו הרבים והניטרליות המגדרית, הנושא נושא לעתים קרובות תחושת אשמה ובושה – במיוחד בקרב נשים.

כדי להתחיל, חשוב להבהיר כי אוננות היא נורמלית לחלוטין. לא משנה אם אתה זכר, נקבה, טרנסג'נדר, הומו, סטרייט, קוויר או מכל מיניות אחרת, אוננות היא דרך בריאה וטבעית לחקור את הגוף והמיניות. למעשה, מחקרים מצביעים על כך שהוא יכול לעזור להפחית מתח, לשפר את השינה ואפילו לפעול כמשכך כאבים טבעי.

כדי לקצור באופן מלא את היתרונות של אוננות, יש כמה צעדים פשוטים להתחיל. בראש ובראשונה, מצאו לעצמכם מידה מתאימה של בדידות כדי שתוכלו להתרכז וליהנות כראוי מהחוויה. זה גם יכול להיות מועיל כדי להפוך את הסביבה נוחה ומגרה ככל האפשר. זה יכול להיות כל מה שעובד בשבילך: מוזיקה רכה, אור מעומעם, נרות ריחניים או אפילו בדים, סדינים או שמיכות מסוימים.

ברגע שאתה מוכן להתחיל, המפתח לאוננות מהנה הוא להתמקד במה שמרגיש טוב. אל תרגישו לחץ להגיע לאורגזמה או לעסוק בכל סוג של התנהגות מינית שאתם לא מרגישים איתה בנוח. התנסו במהירויות שונות, ברמות לחץ שונות, ואפילו הגבירו את תנועות היד שלכם. עסו בעדינות חלקים מגופכם, כגון הירכיים הפנימיות או הפטמות, כדי לראות איך הוא מרגיש.

למי שמודאג מהסיכונים של אוננות, היה סמוך ובטוח שזה בטוח לחלוטין. כל עוד אינך משתמש בטכניקות כגון דחיפה נמרצת, חיכוך מוגזם או מכשירים שעלולים לפגוע בך, אוננות היא בריאה לחלוטין. זכור, עם זאת, כי אתה תמיד צריך לתרגל היגיינה נאותה כדי למנוע סיכונים פוטנציאליים כגון זיהומים חיידקיים או שמרים.

בסופו של דבר, אוננות היא תהליך פרטי ואישי הייחודי לכל אדם. במקום לאפשר לשיפוטיות ולטאבו לעכב את התרגול, חשוב להיות עם ראש פתוח וכנה עם עצמכם לגבי הרצונות שלכם ומה מרגיש לכם הכי טוב. השתמש באוננות כהזדמנות לחקור את גופך ולהכיר את עצמך טוב יותר – זו יכולה להיות חוויה יפה ומתגמלת.

בלוג סקס – להתלבש, לאכול, לאהוב - מאמרים נוספים

שירותי מין

הפיצה הטובה ביותר בפילדלפיה שירותי מין - הפיצה הטובה ביותר בפילדלפיה

פיצה, מנה אהובה שכבשה את ליבם וקיבתם של אנשים בכל רחבי העולם. ממקורותיה הצנועים בנאפולי, איטליה, פיצה התפתחה לאוכל מגוון וטעים עם אינספור וריאציות וסגנונות. וכשמדובר בפיצה, עיר אחת שאי אפשר להתעלם ממנה היא פילדלפיה. ידועה בהיסטוריה העשירה שלה, התרבות התוססת וסצנת האוכל האיקונית, בפילדלפיה…

שירותי מין

3 עצות סגנון חיוניות שכל גבר צריך לעקוב אחריהן" שירותי מין - 3 עצות סגנון חיוניות שכל גבר צריך לעקוב אחריהן"

כמו שאומרים, "בגדים עושים את הגבר". בחברה של היום, המראה הוא חשוב כמו תמיד, וזה חיוני עבור כל גבר להקרין ביטחון וסטייל דרך הבגדים שלו. עם זאת, ניווט בעולם אופנת הגברים יכול להיות מכריע, עם מגמות משתנות ללא הרף ואינספור אפשרויות. אבל אל דאגה, יש…

שירותי מין

לחקור את האמנות הארוטית של אדואר-אנרי אבריל: אמן של איורים חושניים שירותי מין - לחקור את האמנות הארוטית של אדואר-אנרי אבריל: אמן של איורים חושניים

עולם האמנות מלא בשלל סגנונות ונושאים, אך אמן אחד שהותיר רושם עז ביצירותיו הנועזות והחושניות הוא אדואר-אנרי אבריל. אבריל נולד בשנת 1849 באלג'יר, והיה מאייר וחרט פורה שנודע לשמצה באיוריו הארוטיים, שהיו מבוקשים מאוד על ידי אספנים ומבקרים כאחד. בואו נסתכל מקרוב על החיים והאמנות…